techniki fotografii przyrodniczej

techniki fotografii przyrodniczej

7-Day Posiłki dla profesjonalnych piłkarzy

Wszyscy wiemy, że gra w piłkę nożną zawodowej wymaga dużego zaangażowania zarówno treningu fizycznym i psychicznym. Jednakże, to samo można powiedzieć o zaangażowaniu żywności i zdrowego odżywiania. Jak jesz będzie zależała od wydajności jak i poza z boiska do piłki nożnej; oraz przed i po meczu.

Poniżej znajdują się wyspecjalizowane posiłki nożnej na tydzień. Dla profesjonalnych piłkarzy.

poniedziałek

Śniadanie: 1 szklanka mleka w proszku czekolada, płatki śniadaniowe i bananów.

Obiad: spaghetti, wołowiny filet z ziemniaka i pomidora i sałatki owocowej.

Przekąska: Kanapka z szynką i soku pomarańczowego.

Obiad: zupa jarzynowa, omlet, ryż i szarlotka.

wtorek

Śniadanie: 1 kubek sproszkowane mleko czekoladowe, tosty z chleba z oliwą z oliwek i pomidorów, i sok pomarańczowy.

Obiad: soczewica, fasola okruchy chleba filet z kurczaka z pieczarkami i jogurt z cukrem.

Przekąska: Masło orzechowe kanapki i sok owocowy.

Obiad: Sałatka mieszana, łosoś w sosie ze smażonymi ziemniakami i truskawki ze śmietaną i cukrem.

techniki fotografii przyrodniczej

środa

Śniadanie: 1 kubek sproszkowane mleko czekoladowe, tosty z masłem i szynką, i soku owocowego.

Obiad: ryż z warzywami, schab stek rozebrać panierowane z sałaty i jogurt z cukrem.

Podwieczorek: Ser sub lub kanapki i sok pomarańczowy.

Obiad: Mieszane warzywa z groszku z szynką, grillowane kura z sałaty i kukurydzy oraz jogurt.

czwartek

Śniadanie: szklanka mleka czekoladowego proszku, herbatniki z masłem i dżemem i sok pomarańczowy.

Obiad: gotowane ziarna, Smażone ryby z sałaty i pomidora i ananas z miodem

Zakąska: Kanapka z szynką.

Obiad: nasza oferta dostępna jest u nas na stronie Puree warzywa i czosnek z grilla krewetki i jogurt z cukrem.

piątek

Śniadanie: 1 kubek sproszkowane mleko czekoladowe, tosty z chleba z oliwą z oliwek i pomidorów i sałatki owocowej.

– autor artykułu